Хадистер - Оразаның артықшылығы

Оразаны араб тiлiнде «صَوْمٌ» (соум) деп айтады. «الصَّوْمُ» (ораза) сөзiнiң тiлдiк мағынасы: тартыну, тыйылу, ал шарғи мағынасы: құлшылық ниетiмен таң атқаннан күн батқанға дейiн iшiп-жеуден, жыныс қатынастан тыйылу. Ораза һижраның екiншi жылы парыз етiлген. Үкiмi: парыз ъайн.

«مَنْ قَامَ رَمَضَانَ إِيمَاناً وَاحْتِسَاباً غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ»

“Кiм Рамазан айының оразасын шын иман және ықласпен ұстаса, оның бұрын iстелген күнәлары кешiрiледi.”

Хадистi Әбу һурайрадан (р.л.ғ.) Имам Бухари және Имам Муслим риуаят еттi.

«إِنَّ فِي الْجَنَّةِ بَاباً يُقَالُ لَهُ الرَيَّانُ، يَدْخُلُ مِنْهُ الصَّائِمُونَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، لاَ يَدْخُلُ مِنْهُ أَحَدٌ غَيْرَهُمْ، يُقَالُ: أَيْنَ الصَّائِمُونَ؟ فَيَقُومُونَ لاَ يَدْخُلُ مِنْهُ أَحَدٌ غَيْرَهُمْ فَإِذَا دَخَلُوا أُغْلِقَ فَلَمْ يَدْخُلْ مِنْهُ أَحَدٌ»

“Жәннатта Раййан деп аталатын қақпа бар. Ол қақпадан ораза тұтқандардан басқа ешкiм кiрмейдi. Қиямет күнi: “Ораза ұстағандар қайда?”, – деп жар салынады. Ораза ұстағандар тұрып, сол қақпадан кiредi. Олар кiрiп болған соң ол жабылып, одан басқа ешкiм кiрмейдi.”

Хадистi Сәһл ибн Саьдтан (р.л.ғ.) Имам Бухари және Имам Муслим риуаят еттi.

«مَنْ أَنْفَقَ زَوْجَيْنِ فِي سَبِيلِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ نُودِيَ فِي الْجَنَّةِ: يَا عَبْدَ اللهِ، هَذَا خَيْرٌ. فَمَنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ الصَّلاَةِ دُعِيَ مِنْ بَابِ الصَّلاَةِ، وَمَنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ الْجِهَادِ دُعِيَ مِنْ بَابِ الْجِهَادِ، وَمَنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ الصَّدَقَةِ دُعِيَ مِنْ بَابِ الصَّدَقَةِ، وَمَنْ كَانَ مِنْ أَهْلِ الصِّيَامِ دُعِيَ مِنْ بَابِ الرَّيَّانِ» فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ: هَلْ عَلَى مَنْ دُعِيَ مِنْ هَذِهِ الأَبْوَابِ مِنْ ضَرُورَةٍ فَهَلْ يُدْعَى أَحَدٌ مِنْ هَذِهِ الأَبْوَابِ كُلِّهَا؟ قَالَ: «نَعَمْ، وَأَرْجُو أَنْ تَكُونَ مِنْهُمْ»

“Расулуллаһ (с.ғ.с.): “Қиямет күнi Аллаһ Тағала жолына екi нәрсенi жұмсаған адамды жәннаттың бiр есiгiнен: “Ей, Аллаһтың құлы! Бұл –жақсылық”, – деп шақырылады. Намаз оқығанды “намаз” есiгiнен, Аллаһ Тағала жолында соғысқанды “жиһад” есiгiнен, ораза ұстағандарды “Раййан” есiгiнен, ал садақа бергендердi “садақа” есiгiнен шақырады”, – деп айтқан уақытта Әбу Бәкiр (р.л.ғ.): “Бұл есiктерден шақырылғандарға не қам, не қайғы. Алайда, осы есiктiң барлығынан бiрдей шақырылатын пенде бола ма?”, – деп сұрады. Расулуллаһ (с.ғ.с.): “Иә, болады. Мен Аллаһ Тағаладан Сiздi солардың бiрi болуыңызды тiлеймiн”, – деп жауап бердi.”

Хадистi Әбу һурайрадан (р.л.ғ.) Имам Бухари және Имам Муслим риуаят еттi.

عن أبي أمامة رضي الله عنه قال: أَتَيْتُ رَسُولَ اللهِ صلى الله عليه وسلم فَقُلْتُ: مُرْنِي بِأَمْرِ آخِذُهُ عَنْكَ، قال: عَلَيْكَ بِالصِّيَامِ فَإِنَّهُ لاَ مِثَلَ لَهُ»

“Мен Расулуллаһқа (с.ғ.с.) барып: “Маған бiр амал бұйырыңыз. Мен сол амалды орындайын”, – деп айтқанымда, Ол (с.ғ.с.): “Ораза ұста. Себебi, онымен тең келетiн амал жоқ” - деп жауап бердi.”

Хадистi Әбу Умамадан (р.л.ғ.) Имам Насаи риуаят еттi.

«مَا مِنْ عَبْدٍ يَصُومُ يَوْماً فِي سَبِيلِ اللَّهِ إِلاَّ بَاعَدَ اللَّهُ بِذَلِكَ الْيَوْمِ وَجْهَهُ عَنِ النَّارِ سَبْعِينَ خَرِيفاً»

“Қайсы бiр пенде Аллаһ Тағала жолында бiр күн ораза ұстаса, Аллаһ Тағала сол күн үшiн оның жүзiн тозақ отынан жетпiс жылға ұзақ етедi.”

Хадистi Әбу Саьид Әл-Худриден (р.л.ғ.) Имам Бухари және Имам Муслим риуаят еттi.

«إِذَا جَاءَ رَمَضَانُ، فُتِّحَتْ أَبْوَابُ الْجَنَّةِ، وَغُلِّقَتْ أَبْوَابُ النَّارِ، وَصُفِّدَتِ الشَّيَاطِينُ»

“Рамазан келгенде жәннаттың есiгi ашылып, тозақ есiгi жабылады, шайтандар кiсенделедi.”

Хадистi Әбу һурайрадан (р.л.ғ.) Имам Бухари Имам Муслим риуаят еттi.

«قَالَ الله عَزَّ وَجَلَّ: كُلُّ عَمَلٍ ابْنِ آدَمَ لَهُ إِلاَّ الصَّيَامَ فَإِنَّهُ لِي وَأَنَا أَجْزِي بِهِ، وَالصِّيَامُ جُنَّةٌ، وَإِذَا كَانَ يَوْمَ صَوْمٍ أَحُدُكُمْ فَلاَ يَرْفُثْ وَلاَ يَصْخبْ، وَإِنْ سَابَهُ أَوْ شَاتَمَهُ أَحَدٌ فَلْيَقُلْ إِنِّي امْرُؤٌ صَائِمٌ، وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ بِيَدِهِ لَخُلُوفُ فَمِ الصَّائِمِ أَطْيَبُ عَنِ الله مِنْ رِيحٍ الْمِسْكِ، لِلصَّائِمِ فَرْحَتَانِ يفرح بهما: إِذَا أَفْطَرَ فَرِحَ، وَإِذَا لَقِيَ رَبَّهُ فَرِحَ بِصَوْمِهِ»‏

“Жаратқан Ие айтады: “Адам баласының барлық амалы өзi үшiн. Тек ораза Мен үшiн. Мен Оразаның есесiн беремiн. Ораза – тозақ отынан қалқан. Сендерден кiмде-кiм ораза ұстаса, жаман сөз айтпасын, дауласпасын. Егер бiреу балағаттаса немесе жанжалдасса, ол: “Мен оразамын” - десiн. Мухаммадтың (с.ғ.с.) жаны билiгiнде болған Аллаһ Тағаламен ант етемiн! Аллаһ Тағала қасында оразашының ауызының иiсi мисктiң иiсiнен артық. Ораза ұстағанға екi шаттық бар. Бiрi - ауыз ашқанда қуанады, екiншiсi – Раббысының алдында тұрған уақытта ораза ұстағанына қуанады.”

Түсiнiктеме: “…мисктiң иiсiнен…” – “миск”, – хош иiстi зат.

Хадистi Әбу һурайрадан (р.л.ғ.) Имам Бухари, Имам Муслим, Имам Ахмад, Имам Малик және Имам Насаи риуаят еттi.



Пікір жазу

Сіздің e-mail басқаларға көрінбейді. Құпия сақталады.

*
*